مقاله

نظافت و تعویض آب زالو

نظافت و تعویض آب زالو

اگر قرار است زالوها به مدت طولانی نگهداری شوند، لازم به تعویض آب زالو ها می باشد. در واقع آب آن ها را باید یک روز در میان عوض کرد. ظرف زالو را باید قبل از پر کردن به طور کامل تمیز نموده تا از تراکم باکتری ها کاسته شود. پوست های ریخته شده زالوها غشاهای خاکستری تا سفید بر روی آب تشکیل می دهند. که غالبا به هنگام تعویض آب قابل مشاهده است که می توان آنها را به وسیله گذراندن آب از میان صافی کوچک فیلتر و جدا نمود. تغییر آب به رنگ قرمز میتوان ناشی از بالا آوردن خون (استفراغ) یا هم نوع خواری باشد. تغییر رنگ آب به قهوه ای مایل به سبز ناشی از مدفوع زالو می باشد. در هر دو صورت باید آب ظروف زالوها را تعویض نمود. در نظر داشته باشید دمای آب زالو پس از تعویض شدن نباید کمتر از آب تخلیه ای باشد. در خلال زمستان هفته ای یکبار و در فصل تابستان هفته ای دو مرتبه و در دمای خیلی بالا روزانه آب زالوها تعویض می گردد. چنانچه متوجه شدید آب در اثر لجن زیاد به رنگ سبز تیره در آمده با لکه های قهوه ای دارد باید اقدام به تعویض آب زالوها نمایید. چنانچه لایه نازکی از پوسته که توسط زالوها انداخته شده اند. روی سطح آب معلق باشد آن را حتما باید عوض کرد. تعویض آب باید با دقت بالا انجام گیرد زیرا برای زالوها بسیار استرس آور است.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

02136614661 

09127023770

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نظافت و تعویض آب زالو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *