مقاله

محل زالو اندازی در آرتروز زانو و پروستات

محل زالو اندازی در آرتروز زانو و پروستات

در درمان آرتروز زانو ضمن استفاده از دستورات پزشک معالج در استفاده از داروهای گیاهی ، محل زالو اندازی ابتدا روی هر پا تعداد 5 تا 7 عدد زالوی درشت در محوطه بین قوزک پا تا انگشت سوم می باشد.

بعد از 20 تا 25 روز محل زالو اندازی 7 عدد زالو اطراف زانو و پشت هر زانو می باشد. خونگیری سوم مجدد بین انگشت سوم تا انگشت کوچک انجام می گیرد و مرحله چهارم خونگیری باز هم اطراف کشکک زانو و پشت زانو و در محل تاشدن انجام می گیرد. با مصرف داروهای گیاهی و مالش مرتب و روزانه و همچنین رعایت دستورات پزشک معالج می توان آن را درمان کرد. بسیاری از درمانگرها تمایل دارند. از چهار نقطه اطراف مفصل زانو که با یکدیگر فاصله مساوی داشته و به چشم های زانو مرسوم هستند. به عنوان نقاط مورد استفاده زالوها بهره ببرند. اگرچه زمان انتخاب مکان قراردهی زالو ، تعیین مکلن درد مهم است اما زالو درمانی را می توان به طور کامل موفقیت آمیز بر روی بیمارانی که درد و حساسیتی را در نقطه مشخصی ذکر نمی کنند هم انجام داد. در این حالت 4 نقطه اطراف مفصل زانو را باید به عنوان نقاط استاندارد قرار دادن زالو استفاده نمود.

در بیماری پروستات علاوه بر مصرف سایر داروها باید حداقل 3 مرحله با فواصل هر 20 تا 25 روز یکبار روی هر پا تعداد 10 زالو انداخت. به طوریکه در مرحله اول زالو اندازی روی پاها و مرحله دوم پشت زانو و در مرحله سوم بغل کشاله ران نزدیک بیضه ها انجام می گیرد. بعد از گذشت 2 تا3 ماه در صورت نیاز زالودرمانی تکرار می شود. زالو درمانی در سوزش منی نیز مانند پروستات درمان می شود.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *