مقاله

شیوه زالو درمانی در فشار خون و واریکوسل

شیوه زالو درمانی در فشار خون و واریکوسل

جهت پیشگیری از فشار خون در مرحله اول بهترین راه زالو درمانی ست که شیوه زالو درمانی به این ترتیب که ابتدا 20 عدد زالو درشت را در هر دو پا (بر روی هر پا بین قوزک خارجی تا انگشت سوم 7 عدد و زیر قوزک داخلی یا همان صافن 3 زالو) انداخته می شود. 20 الی 25 روز بعد روی هر دست و بین انگشت سوم تا انگشت کوچک 10 عدد زالوی متوسط انداخته می شود. در طول دوره درمان از داروهای گیاهی و رژیم غذایی ضد فشار خون نیز استفاده می شود.

این دوره سه مرحله ای حداقل در طول سال یکبار انجام می گیرد.

درمان فشارخون با مرحله پیشگیری متفاوت است به طوری که در روش درمان ابتدا زالو درمانی از پشت گوش شروع شده سپس با حفظ همان فاصله (20 الی 25 روز) روی دست ها و سپس با فاصله (20 الی 25 روز) روی پاها با همان تعداد زالو انجام میگیرد.

سپس دو الی سه ماه زالودرمانی انجام نمیگیرد و مجدد یک دوره سه مرحله ای را به همان شکل اول انجام می دهد. در طول درمان ، پاکسازی از خلط غالب ضروری است و باید غلظت خون به طور کامل برطرف شود تا داروهای گیاهی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

در درمان واریکوسل یا همان گرفتگی عروق تناسلی در مردان چنانچه .اریکوسل با لمس دست و با مشاهده مستقیم قابل تشخیص باشد می توان با چسباندن تعداد 5 تا 7 عدد زالوی ریز زیر بیضه ها درمان را انجام داد . چنانچه واریکوسل باعث نازایی شده باشد. شیوه زالو درمانی به این شکل است که زالوها را روی هر پا بین انگشت سوم تا انگشت کوچک به تعداد 10 عدد انداخته و بعد از 25 روز پشت زانو و در محل تا شدن زانو روی هر پا تعداد 10 زالو انداخته شود و در مرحله سوم بعد از گذشت 25 روز نزدیک کشاله ران تا روی بیضه ها هر طرف 10 عدد زالوی ریز می اندازند. بکارگیری دستورات پزشک معالج در استفاده از داروهای گیاهی و رژیم غذایی الزامی است.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *