مقاله

شیوه زالو درمانی در دیسک کمر و سیاتیک

شیوه زالو درمانی در دیسک کمر و سیاتیک

آیا زالو درمانی در دیسک کمر و التیام آن موثر است؟ بله در ادامه به چگونگی آن می پردازیم 

در دیسک کمر اگر ماده به وجود آورنده درد، خلط بلغمی باشد رنگ موضع به درد آمده تغییر نمی کند و یا طوسی رنگ می شود حالت التهابی کم ، اما همیشگی بوده و درد در پهنا شدید می باشد.

اگر ماده سبب درد، خلط سودایی باشد ، درد مخفی بوده و کمتر انتشار می باید جای درد سفت و خشک است و رنگ موضع درد آمده روشن نیست.

در تمام بیماران جهت تسکین درد و نرم کردن و همچنین رفع اسپاسم می توان  از ترکیب روغن تلخ و اسانس نعناع برای ماساژ دادن کمر استفاده کرد .

در بیماران گرم مزاج به خصوص صفراوی و همچنین در سودایی مزاج ها ، بعد از قراردادن منضج برای بیمار (معمولا ترکیب عسل ، سرکه و عرق نعناع استفاده می شود)، درمان به وسیله حجامت عام و ساکرال به فواصل 3 تا 7 روز انجام می گیرد. هچنین می توان از بادکش گرم سیاتیک نیز استفاده کرد. در مراحل انتهایی از فصد نیز می توان استفاده نمود.

در زالو درمانی در دیسک کمر هربار روی هر پا 10 عدد زالو روی محل سیاتیک یا روی کعب پا می اندازیم و 3 بار با فواصل 25 روز یکبار زالواندازی را تکرار کرده و نوبت سوم پشت زانو و در نوبت چهارم اطراف چهاربند هربار 10 عدد زالو می اندازند. مالش ویژه دیسک کمر با تمهیدات فوق می تواند به طور کامل لین بیماری را درمان کند.

در درمان سیاتیک (شیر جوشیده ولرک یک لیوان + یک قاشق مرباخوری عسل + یک قاشق مرباخوری بارهنگ + یک قاشق مرباخوری گرده زنبور عسل + یک قاشق غذاخوری پودر چهار مغز + یک قاشق غذاخوری آب زعفران) را با هم ترکیب و هر روز ناشتا به مدت 40 روز میل کنید.

ترکیب چهار واحد روغن زیتون + دو واحد عسل + یک واحد سرکه را هر شب قبل از خواب سه قاشق غذاخوری میل کنید و ضمن استفاده از مسهل عام از سایر درمان های گیاهی نیز بهره جویید.

هر 15 روز یکبار روی رگ سیاتیک جنب قوزک بیرونی یک پا ، هر بار 10 عدد زالو بیاندازید . چنانچه هر دو پا نیز زالوانداخته شود مانعی نداشته و فاصله زمانی آن 20 تا 25 روز یکبار می باشد.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *