مقاله

زالودرمانی و شبهات آن

زالودرمانی و شبهات آن

در این مطلب برخی از شبهات ایجاد شده در حین زالودرمانی را بررسی خواهیم کرد:

برخی بر این باورند که چنانچه زالویی پس از زالودرمانی کشته نشود مجدد توسط افراد سودجو مورد استفاده واقع می شود. در حالیکه این ادعا صحیح نیست و نمی تواند عملی شود چرا که وقتی زالوها به طور کامل خون بیاشامند. حداقل تا 3 ماه دیگر هیچ اشتیاقی به شکار و خون ندارند و کسی نمی تواند زالوی مملو از خون را وادار به خون مکیدن و یا به موضع دیگری بچسباند، همچنین نگهداری زالو برای 3 ماه امری غیر اقتصادی است و به صرفه نمی باشد.

از زالو هیچ بیماری نمی تواند انتقال یابد به بیمار تحت زالودرمانی چرا که اولا با مکانیسم فوق العاده ای که دارد اجازه نمی دهد هیچ میکروارگانیسمی از محل گزش خود وارد خون شود. ثانیا زالو با مواد موجود در بزاق خود محل گزس را به سرعت ترمیم می کند و ثالثا به وسیله بزاق زالو میکروارگانیسم های بیماری زائی که داخل بدن وجود دارند، از بین می رود.  خون بلعیده شده توسط زالو بنا بر جبر طبیعت و حفظ حیات جانور ، از انواع میکروارگانیسم ها پاک می گردد.

در آخر باید بدانید زالو قبل از نیش زدن موضع مورد نطر را با بزاق خود که حاوی مواد آنتی بیوتیک است تمیز می کند و سپس توسط بادکش قدامی خود که در زیرش خلاء نسبی ایجاد می کند، موضع را پوشانده  و ارتباط آن را با محیط بیرون قطع می کند. سپس در محیط تمیز زیر بادکش قدامی شروع به آشامیدن خون می کند. لذا جای هیچ نگرانی در ورود عوامل بیماری زا به داخل بافت بدن انسان وجود ندارد.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *