مقاله

روش های مختلف چسباندن اجباری زالو

چسباندن اجباری زالو

جهت چسباندن اجباری زالو بر موضع مورد نظر باید بدین صورت عمل نمود:

  • انتهای قدامی زالورا با دو انگشت نگه داشته و آن را مجاور پوست بگیرید تا بچسبد
  • قرار دادن زالو در یک لوله آزمایش به طوریکه انتهای قسمت دم زالو به طرف ته لوله و انتهای سری آن به سمت دهانه لوله باشد. سپس دهانه بالایی لوله را روی موضع به طور وارونه نگه دارید تا زالو بچسبد. گرچه این راه چندان هم مناسب نیست.
  • یک یا چند زالو ممکن است در یک شیشه یا تنگ کوچک قرار بگیرند تنگ را وارونه روی موضع نگهدارید تا زالوها بچسبند.
  • تکه پارچه کتان را به گونه ای داخل شیشه یا تنگ قرار دهید که گوشه های پارچه از تنگ بیرون باشد، زالوها را در داخل ظرف مورد نظر قرار داده و سپس لبه شیشه را به محل زالو اندازی فشار دهید تا زالوها راه فرار نداشته باشند. در ادامه گوشه های کتان را به آرامی بکشید تا فضای زالوها کوچک تر شود. در این حالت زالوها به بدن فشار داده می شوند و تنها گزینه آنها چسبیدن سریع به محل مورد نظر می باشد.
  • یک کاغذ را بردارید و بر روی آن در قسمتی که زالو باید به من بچسبد حفره ای ایجاد کنید شیشه زالوها را روی کاغذ وارونه کنید ، زالو بر روی کاغذ احساس ناراحتی می کنند و در نتیجه خود را سریعتر به حفره می رسانند و اتصالشان را برقرار می کنند. به محض چسبیدن زالو می توان شیشه را برداشت در حالی که کاغذ بر جای خود باقی می ماند.
  • یک راه دیگر برای چسباندن اجباری زالو ، خراش دادن پوست با یک سوزن و خروج چند قطره خون و مالیدن آن روی پوست ممکن است زالوی بی میل را جذب کند.

بهتر است قبل از زالو اندازی از یک پلاستیک فریزر برای جمع آوری اتمام کار زالودرمانی استفاده کنید. روش کار نیز بدین شرح است که در یک طرف پلاستیک ، به تعداد زالوها موجود در موضع مورد نظر، سوراخ هایی را ایجاد کرده و سپس اطراف سوراخ را به گونه ای چسب می زنید که مقداری از چسب پلاستیک را گرفته و بخشی از آن روی پوست بچسبد. با این کار زالوها بعد از رها شدن از موضع ، داخل پلاستیک افتاده و همچنین خونی که از محل زخم جاری می شود به داخل پلاستیک می ریزد. با چنین کاری از به وجود امدن منظره بد که جاری شدن خون روی پوست و افتادن زالو روی زمین می توان جلوگیری کرد.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *