مقاله

چسباندن زالو به موضع زالو درمانی

چسباندن زالو به موضع زالو درمانی

قبل از چسباندن زالو لازم است ، زالوها در آب زلال قرار گیرند و بارها شسته شوند تا از هرگونه آلودگی احتمالی پاک شوند. از نظر سید محمد موسوی بهترین روش چسباندن زالو ها استفاده از آب داغ است که قبلا چوشیده شده و عاری از هرگونه میکروب باشد که داغ داغ روی محل مورد نظر ریخته شود و یا محل مورد نطر در آب فرو برده شود و سپس زالوها را به محل زالودرمانی می چسبانند تا گرما باعث انتشار بوی خون شده و زالو احساس کند به طعمه خود رسیده است. در این حالت به سرعت نیش خود را به کار انداخته و عمل مکیدن خون را آغاز می کند. چنانچه زالو را با آب سرد شستشو داده و محل مورد نظر را با آب داغ گرم کنید. این تفاوت درجه حرارت اشتهای زالو را تحریک کرده و عمل مکیدن را با سرعت بیشتری شروع خواهد کرد. البته تغییر ناگهانی دمای آب زالوها باعث آسیب جدی به آنها خواهد شد. پس لازم است یک ساعت قبل از زالو درمانی زالوها را از آب خارج ساخته و با یک دستمال آنها خشک کنید و داخل یک کوزه نگه دارید تا اینکه زالوها بعد از گذشت یک یاعت در بهترین شرایط آماده چسبیدن به موضع و خون خواری شوند. علاوه بر این آب گرم مورد استفاده بر روی موضع زالو اندازی باعث می شود موضع از خشکی و زبری خارج شده و ضمنا باعث تحریک زالوها می شود. چنانچه موضع زالو اندازی پشت گوش ها یا روی صورت یا پشت کمر و غیره بود. با یک دستمال تمیز یا گاز استریل آغشته به آب گرم موضع را تمیز کرده و مالش دهید، به طوریکه چرک و عرق روی موضع پاک شده و بوی حاصل از آن از بین برود.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *