مقاله

نگهداری و حمل و نقل زالو در شرکت تکثیر زالو در تهران

نگهداری و حمل زالو در شرکت پرورش زالو در تهران

در خصوص نگهداری و حمل و نقل زالو  باید بدانید : برای نگهداری زالو می توان از یک کوزه یا شیشه بزرگ مرباخوری استفاده نمود به طوریکه یک سوم آن را آب خنک پُر کرده و با توری درب آن را ببندید. توصیه میشود زالوها در جای خنک و تاریک نگهداری شوند در این مدت نگهداری زالوها نیاز به تغذیه زالوها نیست و صرفاً باید به طور روزانه آب آنها را تعویض نمود و به جای آن آب تصفیه شده و بدون کلر را جایگزین کرد.

زالوها را میتوان حتی تا یکسال نیز نگهداری کرد اما توصیه میشود حداکثر ۲ الی ۱۳ هفته آنها را نگهدارید برای حمل و نقل زالوها یک کیسه پارچه ای بزرگ و مقداری گل از محیط تالاب یا شالیزار احتیاج میباشد.
البته باید گِل ها را به شکل کروی و سفت در آورد تا زالوها به داخل آب نروند زیرا در صورت ورود زالوها به داخل گل تعداد زیادی از آنها تلف خواهند شد. زالوها را داخل کیسه قرار داده و درب آن را میبندند.
بر حسب امکانات سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برای آنها فراهم کنید. با این روش تا ۳ الی ۴ روز می توان زالوها را نگهداری و جابجا کرد.(نگهداری و حمل و نقل زالو )

▪️نحوه نگهداری زالوها در مرحله لاروی

زالوی لارو بعد از خروج از پیله باید در شرایط خاص آبی نگهداری شود؛ ارتفاع بیشتر از ۲۵ سانتیمتر بدلیل فشار بالای آب باعث تلف شدن زالوی لارو می شود. تعویض آب مخزن حاوی زالوی لارو بهتر است هر ۲ تا ۳ روز انجام گیرد و بعد از تغذیه به مدت ۱۰ روز هر روز آب آنها تعویض شده و بعد از گذشت ده روز هر دو روز در میان به مدت یک هفته تعویض می شود.
بعد از این پروسه در حالت عادی هفته ای ۲ بار تعویض آب صورت می گیرد. تعویض آب در زالوی سوزنی یکبار و بعد از انجام عمل تغذیه اتفاق میافتد. در حالت عادی آب مخزن این زالو و سایر زالوها در هر سایزی هفته ای دو بار انجام میگیرد.

 

بهترین پرورش و تکثیر زالو در تهران

شرکت زالو برتر یکی از بهترین نمایندگان پرورش و تکثیر زالو اصیل ایرانی در تهران واقع در شرق تهران – پیروزی است، که در زمینه تکثیر و پرورش زالوی مدیسینالیس فعالیت می کند. کارشناسان این شرکت به افرادی که تمایل دارند در زمینه پرورش و تکثیر زالو فعالیت کنند، مشاوره می دهند. شرایط  نگهداری و حمل و نقل زالو در زالو برتر اصولی انجام می شود.

همچنین تمامی عطاری ها، مطب های پزشکی طب سنتی و ایرانی و دیگر مراکز زالودرمانی  در تهران و شهرستان که از زالو برای درمان بیماران استفاده می کنند، می توانند اقدام به خرید زالوی ایرانی از زالو برتر نمایند.

بدون تردید خرید زالو اصیل ایرانی گیرا و با کیفیت بالا که در محیط استریل رشد کرده، می تواند کاربرد بسیار مطلوبی داشته باشد. پس اگر تمایل به خرید این نوع زالو برای استفاده در مراکز پزشکی و درمانی دارید، بهتر است از یک مرکز معتبر اقدام به تهیه آن نمایید.

زیرا سایت های بسیاری هستند که زالوهای وارداتی وربانا را به جای زالوهای ایرانی مدیسینالیس و اورینتالیس به فروش می رسانند. چراکه قیمت این نوع زالوها ارزان تر است و خریداران از آنها استقبال بیشتری می کنند؛ که این مسئله می تواند سلامت انسان ها را به خطر اندازد.

برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *