مقاله

محل زالواندازی در سردردهای دموی

محل زالواندازی و تاثیر زالو در سردردهای دموی

این نوع سردردها ، در اثر غلبه خون یا فشار خون به وجود می آید که تاثیر زالو بر این سردردهای دموی می تواند بسیار موثر باشد. محل زالواندازی در این مورد به این شرح است در ادامه گفته می شود.

چنانچه سردرد حامل از غلبه دم (سردردهای دموی ) باشد، محل زالواندازی صرفاٌ در یک جلسه ، پشت گوش و در جلسه بعد، 10 عدد روی دست ، بیمار بهبودی حاصل می گردد. به طوریکه ابتدا پشت هر گوش 10 عدد زالو انداخته و با مسهل عام و خاکشیر و سکنجبین مزاج بیمار را پاکسازی کرد.

(فرمول مسهل عام ، برگ سنا 50 گرم + گل سرخ 50 گرم ، ترنجبین 50 گرم + گل ختمی 25 گرم + تخم کتان 25 گرم + افسنطین 25 گرم که آنها را مخلوط و به صورت نیک کوب در آورده  و بعد از ظهرها 1 الی 2 بار هر بار یک قاشق غذاخوری آن را با دولیوان آب جوشانده تا یک لیوان شود سپس آن را صاف کرده و با عسل میل می کنید.)

20 الی 25 روز پس از انداختن زالو پشت گوش ها پشت هر دست 10 عدد زالوی متوسط بیاندازید. چنانچه سردرد ناشی از غلبه بلغم باشد بیمار 40 شب 7 دانه اسفند را به همراه یک استکان آب بخورد  و صبح ناشتا یک لیوان شربت خاکشیر شیرخشت میل کند. و از مسهل عام پس از 14 روز استفاده نماید. پس از گذشت دو هفته با مصرف موارد فوق و مسهل عام در روز چهاردهم برای تاثیر زالو ، جلسات زالودرمانی را آغاز کند که جلسه اول پشت گوش ها و زالو درمانی و مرحله دوم از پشت دست ها انجام گیرد.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *