مقاله

روش و نحوه زالو اندازی

روش و نحوه زالو اندازی

برای افراد مبتدی نحوه زالو اندازی بدین شرح است که  لازم است فرد ، زالو را با یک جفت دستکش گرفته و سر زالو را روی موضع موردنظر قرار دهد (آن طرف از زالو که می جنبد و تکان می خورد و کوچکتر است ، سر زالو می باشد.) زالوها در اوایل فصل بهار با تمایل زیاد و به راحتی به موضع چسبیده و شروع به مکیدن می کنند در حالیکه در سایر فصول به خصوص تابستان این کار به سادگی اتفاق نمی افتد. چنانچه زالوها به دلیل افزایش دمای محیط کمی بی حال شوند نحوه زالو اندازی بدین شکل است که باید انگشت اشاره یا شست را روی سر زالو به صورت آرام قرار داده تا با ایجاد سایه زالو را تحریک به اتصال موضع مورد نظر نمود. به طوریکه زالوها را روی پارچه قرار داده و پارچه را برمی گردانند تا زالوها زیر پارچه و روی موضع قرار گیرند. ریختن مقدار کمی آب روی پارچه حاوی زالو باعث تحریک آنها در گاز گرفتن و چسبیدن به موضع می شود. البته ممکن است زالو به طور دقیق روی موضع موردنظر نچسبد.

معمولا در زالو اندازی زالوها تمایل زیادی در چسبیدن به هر نقطه ای از بدن را دارند به استثنای کف دست ها و پاها که البته چنانچه نیاز باشد. به این نقاط از بدن نیز می چسبند. میزان تمایل زالوها در چسبیدن به بدن بسته به بخش های مختلف بدن ، ضخامت پوست ، جنسیت و سن بیمار ، میزان نزدیکی رگهای خونی به سطح بدن و غیره متفاوت می باشد. به طوریکه زالوها به پوست های نرم ، سریع تر و راحت تر از پوست های کلفت و خشن می چسبند. به نظر می رسد که زالوها به زنان بیشتر از مردان و به کودکان بیشتر از بزرگسالان علاقه مند هستند. چنانچه زالو در شرایط نامناسب به موضع بچسبد محل مورد نظر را کمتر و سطحی تر گزیده و لذا خون کمتری خارج خواهد شد.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *