مقاله

شیوه و تاثیر زالو اندازی بر سکته قلبی و گرفتگی عروق قلب

شیوه زالو اندازی و تاثیر زالو بر سکته قلبی و گرفتگی عروق قلب

تاثیر زالو بر سکته قلبی به این گونه است که زالودرمانی با افزایش قطر رگ ها . از بین بردن لخته خون و همچنین رقیق کردن خون باعث می شود در سکته قلب و گرفتگی عروق قلبی جریان خون بهتر انجام گیرد و انسداد عروق هم از بین برود البته در این گونه موارد صرفا استفاده از زالودرمانی کفایت نمی کند، بلکه باید از سایر روش های درمانی نیز کمک گرفت.

بیمار باید هر شب قبل از خواب یک لیوان سرکه انگبین (یک لیوان آب خنک + دو قاشق عسل + یک قاشق عرق نعناع + یک قاشق سرکه) میل کند. همچنین هر روز یک لیوان آب عسل همراه لیمو ترش میل نماید. 5 الی 10 گرم گیاه اسطوخودوس یا گل زالزالک را کوبیده و آن را در یک لیوان آب جوش ریخته و بعد از گذشت نیم ساعت که ، دم کشید آن را صاف کرده و روزی 2 بار و هر بار یک فنجان یک ساعت قبل از غذا میل کند. رژیم 15 روزه استاد موسوی قبل از زالودرمانی لازم است رعایت شود.

برای بهره جویی از تاثیر زالو بر سکته قلبی لازم است تعداد 20 زالو ، یعنی در پشت هر گوش 10 عدد زالو اندازی گردد. پس از 20 الی 25 روز دست ها را زالو بچسبانید  که اندازه زالوهای دست ها توسط باشد. پس از 20 الی 25 روز دیگر تعداد 29 زالو در پاهای راست و چپ انداخته شود. در مرحله آخر که 25 روز از مرحله سوم گذشت روی قلب یعنی در کنار سینه چپ 10 عدد زالو می اندازید . از مسهل عام نیز ماهی یکبار استفاده کنید. در بیماری سکته قلبی و گرفتگی عروق قلبی و همچنین بزرگ شدن قلب نیز از این فرمول استفاده گردد. زالو درمانی در بیماران دارای تپش قلب مانند بیماران سکته قلبی می باشد.

 

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *