مقاله

پرورش زالو در استخر

پرورش زالو در استخر

در این مطلب پیشین درباره مفهوم پرورش زالو صحبت کردیم در این مطلب به پرورش زالو در استخر و در مطالب بعدی به سایر روش های آن می پردازیم.

شرکت تکثیر و پرورش زالو برتر از شما دعوت به همراهی می نماید.

پرورش زالو در استخر خاکی

استخرهای خاکی به اندازه 20 الی 30 سانت خاک رس نباتی داشته و در حدود 20 سانت آن آب پر می شود.

در حدود 3/1 استخر ، فضای خالی را به خود اختصاص می دهد. این روش صرفا برای نگهداری زالوها کاربرد دارد و تکثیر زالو در این روش از راندمان ناچیزی برخوردار است.

پرورش زالو در استخر برزنتی

پارچه برزنتی به دلیل تراکم بافت بالا و ضد آب شدن با مواد مناسب غیر قابل نفوذ بوده و از دوام خوبی برخوردار است. این مکان در زمان کمتر و به راحتی برای پرورش زالو ها آماده سازی می گردد ، در واقع بعد از گود برداری ، لایه ای از برزنت داخل آن قرارداده می شود تا از آن بتوان به عنوان مکانی برای پرورش زالو استفاده کرد. هزینه احداث این نوع روش در مقایسه با استخر بتنی کمتر است.

بر هم زدن و جابه جایی استخر برزنتی سریعتر انجام می گیرد و خسارت کمتری در موقع جا به جایی به آن وارد می شود. استخر برزنتی دارای زهکشی در کف نمی باشد و زهکشی در این روش از طریق سرریز یا مکش صورت می گیرد. مابقی موارد مراقبتی و نگهداری در استخر بتنی شبیه استخر سیمانی یا بتنی می باشد.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

02136614661 

09127023770

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “پرورش زالو در استخر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *