زالو درمانی

استفاده از زالو و اثرات آن

استفاده از زالو و اثرات آن

استفاده از زالو الزاما باید با نظر پزشک و در محیط کاملا بهداشتی صورت گیرد.

پزشک معالج باید نسبت به انواع زالوها و یا حداقل زالویی که از آن استفاده می کند آشنایی کامل داشته باشد. درشتی و ریزی و تعداد زالوهایی که برای هر شخص تجویز می شود براساس تجویز پزشک  نسبت به توانایی بیمار و نوع داروهای گیاهی که بیمار مصرف می کند و همچنین رژیم غذایی مخصوص که برای بیمار در نظر گرفته می شود، باید به گونه ای باشد تا مطلوب ترین نتیجه حاصل شود. زالوهای مورد استفاده به هیچ عنوان نباید قبلا  مورد استفاده قرار گرفته و خون مکیده باشند. زالوها پس از سیر شدن از خون ، در نمک افتاده و خون مصرف شده را استفراغ می کنند که پزشک با مشاهده آن می تواند به نوع و شدن بیماری پی ببرد. پزشک از میزان اخلاط اضافی صفرا ، سودا و بلغم در خون باز پس داده شده از طریق زالو می تواند داروهای مکمل گیاهی را به خوبی تنظیم کرده و بهبودی بیمار را تسریع کند.

 

  • زالو گرمای عفونت و دم کردخ و خفتان حاکم برعضو بحران زده را با نسیم خنک آنزیم های خود بهاری می کند.
  • گدارهای بسته را باز کرده و مواد موثر دارو را به مقصد می رساند.
  • داروهای دارای مزاج پایدار را در بدن بیمار به طور مستحکم و عمیق تا منطقه هضم چهارم جایگزین سوء مزاج می کند.
  • خون اضافی را از بدن خارج کرده و فشار بر ماهیچه ها ی قلب و دیگر اعضا رئیسه و غیر رئیسه بدن را کاهش می دهد.
  • غلظت و چربی و چسبندگی خون را از میان برده و باعث بهبود گردش خون می شود.
  • سلول های جدید ایجاد می کند که جوان و فعال می باشند و در نتیجه با فعل و انفعالات دیگر نوعی نشاط و سرحالی برای بیمار به ارمغان می آورد.

شرکت زالو برتر به عنوان یکی از بهترین شرکتهای تکثیر و پرورش زالو در تهران آماده ارائه مشاوره پرورش زالو ، به علاقه مندان در تهران و شهرستانها می باشد.

همچنین این شرکت عرضه کننده انواع زالو اصیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به تمامی عطاریها ، مطب پزشکان طب سنتی و ایرانی و همچنین تمام مراکز و عزیزان در جای جای ایران و جهان می باشد. برای تنظیم وقت مشاوره و سفارش زالو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 02136614661 

09127023770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *